30 iunie 2009

Adio, Michael Jackson !

Chiar daca nu am ascultat muzica lui Michael Jackson la fel de mult cat o ascult pe cea a altor artisti, nu pot ramane indiferenta la moartea sa...atat de timpurie. Melodii precum "Heal The World", "Smooth Criminal", "Billie Jean" sau "Thriller" si multe altele ma fac sa-mi dau seama de talentul nemarginit pe care Regele Muzicii Pop il avea. Sper ca acolo unde este acum sa se odihneasca si sa ii incante, la fel cum ne-a incantat si pe noi, pe ingeri. R.I.P., Michael Jackson ! La ceremonia facuta in cinstea sa la Staples Center, cel mai emotionat moment a fost cu siguranta cel in care Paris Katherine Jackson, fiica de 11 ani a regretatului artist, a spus:"Every since I was born,daddy has been the best father you can imagine...And I just wanna say, I love him so much!" ("De cand m-am nascut, tati a fost cel mai bun tata pe care vi-l puteti imagina...Si vreau sa spun doar ca il iubesc foarte mult!"). Dupa care a izbucnit in lacrimi in bratele matusii sale Janet Jackson. Un alt moment important a fost cel in care fratele sau, Jermaine Jackson, a interpretat piesa "Smile" care, dupa spusele actritei Brooke Shields, era piesa favorita a lui Michael Jackson.

Un comentariu:

  1. Spre rusinea mea nu am ascultat mai deloc Michael Jacskon..Am auzit de multe melodii de ale lui,dar niciodata nu am avut curiozitatea sa dau un search pe you tube si sa il ascult..R.I.P MJ..

    RăspundețiȘtergere