23 iunie 2009

Prima leapsa.

Yourself: Ambitioasa, vesela, increzatoare in fortele proprii si cam timida.
Your Hair: Saten, dar nu foarte lung.
Your Mather: Intelegatoare, perseverenta si foarte iubitoare.
Your Father: Glumet siii...mai mereu rade de mine.
Your favorite item: Aparatul foto.
Your dream last night: Am visat...chiar nu mai stiu.
Your favorite drink: Cappy de portocale.
Your dream car: Momentan nu sunt hotarata asupra unei masini preferate...sa zicem Opel Corsa
The room you are in: In camera mea.
Your fear: Singuratatea si zgomotele "suspecte".
What you want to be in 10 years: Un cunoscut designer vestimentar sau Top-Model :> (vise nenica,vise...8->).
Who you hangh out with last night: Nu am iesit.
What you're not: O persoana punctuala.
One of your wish list items: Un Mp4.
Time: 00:30 !
The last thing you did: Am citit un mesaj de pe telefon.
What are you wearing: Pantaloni si tricou roz.

Your favorite weather: Ploile scurte de vara.
Your favorite book: "In casa bunicilor" de Ionel Teodoreanu.
The last thing you ate: Ardei umpluti (chiar 2).
Your life: Cum ar trebui sa fie la 12 ani? E usoara si frumoasa.
Your mood: Obosita, dar fericita.
Friend: Pai parintii si sora ii consider, pe langa familie, si prieteni, Alina, cea mai buna prietena.:)

What are you thinking about now: Ce o sa zica Dori despre ce am scris eu.
What are you doing at the moment: Raspund la intrebare.
Your relationship status: Singura si fericita.
What is on your T.V.: E inchis.
When was the last time you laughed: Cred ca azi.

Un comentariu:

  1. Da' ce nu o sa zic:))
    1.Imi plac culorile:d
    2.A meritat deci sa astept atat sa scrii postul
    3.Si eu verau un mp3 sau mp4:D
    4.Ai putut sa mananci 2 ardei:))enorm=))
    5.faina dorinta asupra viitorului
    6.Pana la ora asta se sta domnisoara pe mess:))?
    7.Mai las-o pe Alina ca sughita:))si pe mine la fel
    9.Sigur nu ai observat ca lipseste 8 si e chiar numarul meu norocos
    10.Acum te-ai intors sa vezi daca chair lipseste 8
    11.Zambesti
    12.Nb,ca e tarziu:))!
    13.Ah ce imi scapa:))Cu cine iti dau smsuri;;)?
    14.Asta e pus ca sa nu fie 13 cu ghinion:))
    15.SI asta la fel ca daca le-ai numara fara asta ar fi 13=))
    16.Hai ca devin paranoica:))
    17.Nici mie nu imi plac zgomotele suspecte
    18.Am zis de la 12 Nb da' tot mai tastez:)) ca nebuna
    19.pa
    20.Nb:*

    RăspundețiȘtergere