23 iunie 2009

Emotiile.

Poate vi se pare prea rapid, dar eu de abia astept sa mi se umple blogul de postari :.Intr-o zi (mai exact ieri) mi s-au umplut ochii de lacrimi si am inceput sa plang deoarece (poate sau SIGUR sunt eu mai sensibila) ma uitam la "Atractie Imposibila" si era o proba "Fa-l sa planga!" in care trebuiau sa se faca sa planga.Numai ca...surpriza!...In loc sa planga ei am inceput sa plang eu din compasiune, cred. Sigur castigam proba aia ! In loc ca Lucian sa o faca sa planga pe Alexandra, a inceput el sa planga si uite asa am inceput eu sa vars lacrimi "de iubire".Sensibila mai sunt, nu ;;) ?

3 comentarii:

  1. Emonicooooooo:))Imi place mult felul tau de a povesti:D.Te pricepi sa faci omu' sa zambeasca:D:D:!Si vad ca esti dornica te posturi si asta e foaaaaaarte bineeee!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ;;).idem dorys. ai un stil de a povesti ;;) simpatic ca tinee:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere