11 octombrie 2009

Comeback :) !

Am revenit pe blog...dupa mult timp in care nu am mai scris nimic.
Intre timp s-au intamplat multe !
Esential e faptul ca a inceput si scoala. De patru saptamani. Si urmeaza a cincea...si asa mai departe.
A inceput cum nu se poate mai bine. Cu profesori noi sau mai putin noi, o materie noua (fizica) si...fluturi in stomac (prietenii stiu).
Sa nu mai vorbesc de pauze. In care rad(em) non-stop.
Vineri (09.10.2009) am facut Geografie-Optional cu dna. Negrean si am ras toata ora.
Dar, peste asta, am dat si lucrarile obisnuite de inceput de an...si inca nu le-am primit pe toate asa ca emotiile nu au disparut.
La desene ma uit intr-una. Copilul din mine. Mai ales ca a inceput Disney Chanel.
Si...inainte cu o saptamana sa inceapa scoala am fost la Bucuresti. Esential: Aleea Michael Jackson, role si distractie.
Pe scurt cam asta s-a intamplat de cand nu am mai scris pe blog...sau atat imi amintesc.
O sa mai revin peste o saptamana cu "noutati". Promit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu