16 octombrie 2009

Promisiuni.

Dupa cum am promis...o sa postez si cate ceva nou.
Saptamana a trecut in zbor...cu viteza luminii.
Parca ieri am scris pe blog ultima postare.
Sau nu e asa?
Am ras...cum era de asteptat.
Am primit si dat lucrari. Exercitii, probleme...ca la scoala.
Si de luni...o luam de la capat.
Vremea asta mohorata...ma face sa imi doresc sa vina iarna...cu tot cu Mos Craciun si cadourile lui, colinde...si colindatori. Geamurile aburite ma duc cu gandul la zapada...batai cu bulgari si oameni de zapada.
Chiar vorbeam cu Alina in ora de Ed.Tehnologica
despre iarna...pana cand domnu' ne-a trezit din visare.
Acum incepe si sezonul olimpiadelor...cu tot cu emotiile lor.
Ascult Inna-Amazing, iar in videoclip ea e la mare. Si vorbind de Inna...cu melodia asta mi se pare ca a trecut de stadiul "Hot" (adica al melodiei "Hot"). Ca pana atunci ziceam: "Aaa,Inna-Hot?". A evoluat. Sau cel putin asa mi se pare mie.

O sa mai revin pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu