28 decembrie 2009

Anti-plictiseala.

Sunt: eu si ma multumesc cu atat.
As vrea: sa nu ma plictisesc niciodata.
Pastrez: cam tot ce primesc si nu ma indur niciodata sa arunc.
Mi-as dori: o casa numai pentru mine, si multi bani sa o amenajez cum imi place.
Nu imi place: senzatia de frig, de singuratate.
Ma tem: de esec.
Aud: cand gandesc, uneori nereusind sa deslusesc nimic.
Imi pare rau: ca ma enervez repede.
Imi plac: pozele, blogurile si lucrurile simple.
Nu sunt: mandra de mine atunci cand gresesc. Ca oricine, de altfel.
Cant: cand imi place o melodie, cand nu sunt prea ragusita, cand stiu versurile, cand simt nevoia.
Niciodata: nu vorbesc fara sa ma gandesc inainte.
Rar: privesc indelung pe fereastra.
Plang: destul de des, ma sensibilizeaza orice gest.
Sunt confuza: cand imi sunt naruite toate ideile despre o persoana pe care nu am cunoscut-o niciodata face to face.
Am nevoie: de protectie, si in momentul asta de ceva gros pe mine, mi-e frig.
Ar trebui: sa am mereu ceva de facut.

5 comentarii: