23 decembrie 2009

Eu, vesnic nemultumita.

Stau si ma gandesc la cat de bine era de Craciun cand eram mica.
Cand, oricat de tarziu ma trezeam in restul anului, atunci era prima in picioare sa vad ce cadou mi-a lasat Mosul.
Tin minte ca odata i-am lasat scrisoarea prea tarziu, dar l-am pus sa semneze.
Si...de ce zic "vesnic nemultumita"?
Pai...pentru ca de cand am crescut, sa zicem ca "vorbesc" cu Mosul din timp si ii spun ce sa-mi aduca. Ceea ce nu ma incanta deloc.
Unde mai e surpriza descoperirii si entuziasmul desfacerii ambalajului?
N-au trecut trei zile de cand am primit telefon.
N-au trecut doua zile de cand mami mi-a cumparat palton.
Dar eu inca o intreb ce voi primi de Mos Craciun.
Si primesc acelasi raspuns: ca nu ma multumesc cu ce am primit pana acum.
Si are dreptate.
Incerc sa ma abtin sa mai intreb. Nu imi iese intotdeauna, dar macar incerc.

2 comentarii:

  1. Shi yo ma simt asa:(Pakat k s-a dus farmekul Mosului:(

    RăspundețiȘtergere
  2. daa:(..Mos Craciun pe care il asteptam mereu cu sufletul la gura,si noaptea nu mai dormeam:(
    :X:X

    RăspundețiȘtergere