1 decembrie 2009

"Mi-a rupt lucrarea !"


Era doar o foaie mazgalita...pe care insa desenase cu linia...si chiar un specimen care semana cu un om.
Avea si niste puncte care pareau niste ochi.Era viziunea unui copil de aproape trei ani.
Dar am reusit insa sa indrept lucrurile.I-am scos la imprimanta o imagine cu Nasterea Domnului.Cum imi trebuie mie la scoala, sa se simta mai mare.
Apoi pe o alta foaie a incercat sa faca din nou lucrarea si i-am desenat eu o "reinventare" a unei printese:))
Sper ca am reusit:)

3 comentarii:

  1. E bne k ti-ai dat seama k ea a fakut-o din nestiinta:)shi k dak ar fi stiut cu siguranta nu ar fii mazgalit-o:)Shi-mi plake kum ziki aiki:"Era doar o foaie mazgalita...pe care insa desenase cu linia...si chiar un specimen care semana cu un om.:)":*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar...cred ca nu ai inteles:)
    Bine, ai tot dreptul, nu am fost prea clara;))
    Ea isi facuse pe o foaie tot felul de mazgalituri, iar eu, la nervi, am rupt-o.
    Si ea a inceput sa planga, zicand ca i-am rupt lucrarea:)

    RăspundețiȘtergere