27 decembrie 2009

O lume plina de "B"-uri.

Vedeti imediat de ce.
Leapsa am gasit-o pe un blog de la Dana, si trebuie sa raspund la cerinţele de mai jos cu nişte cuvinte care încep cu prima literă a prenumelui meu.
1.Nume: Bianca.
2.Cateva cuvinte din 4 litere: brad, bani.
3.Numele unui baiat: Bogdan.
4.Numele unei fete: Brenda.
5.O ocupatie: bucatar sef.
6.O culoare: bleu.
7.Ceva ce sa porti in viitorul apropiat: blugi.
8.Un nume de mancare: burger?
9.Ceva ce gasesti in baie: burete de baie.
10.Un loc: bucatarie.
11.Un motiv pentru intarziere: "Bluza pe care o voiam era necalcata...Pana am calcat-o eu..."
12.Ceva ce ai urla: Baaai !
13.Un titlu de film: Bolt.
14.Ceva de baut: bere? chiar daca nu beau.
15.Un grup muzical: Bere gratis. Ca tot vorbeam de bere.
16.Un animal: bou.
17.Un nume de strada: Bucuresti.
18.O marca de masina: Bentley.
19.Titlul unei melodii: Bad romance-Lady GaGa.

6 comentarii:

  1. Ceva ce ai urla: Baaai!:-?
    :))Se vede k esty civilizata:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta aceasta "Leapsa" acelashi lucru poti face cu oricare alta litera..:))




    mi-a venit o iedee >:)
    n-o dezvaluui...va fi secreet :-$ ..aflii dacaaa...dai click pe poza ;;)
    te pup :*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tare e leapsa:)) :* cred ca o fur si eu;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa:X..
    am s-o iau si eu..cred:-?:D

    RăspundețiȘtergere