29 decembrie 2009

Si parca as mai vrea...

Da, as mai vrea sa raman in 2009.
Timpul trece repede si de oprit macar pentru un minut (o ora ar fi egoism pur) nu e posibil.
Si de asta nu mi-am dat seama decat acum, in ultima luna din an, pentru ca pana acum eram prea ocupata sa fac timpul sa treaca mai repede.
Si da, un film m-a facut sa vreau sa dau inapoi sau macar sa opresc timpul.
"Goana dupa cadou". Pe care l-am vazut la finele anului 2008 si acum a fost redifuzat, de acelasi post de televiziune, cred. Pe cine intereseaza, oricum?
Realizez ca timpul a mers intr-un ritm alert, prea grabit, as spune eu, daca mi se pare ca mai ieri l-am vazut prima data.
Si in decursul acestui an, pot spune ca am crescut, m-am maturizat. Nu inainte de vreme, pentru ca e o alt fel de maturizare. Pe care poate doar eu o observ. Pentru ca m-am maturizat din niste puncte de vedere pot spune ciudate, inventate chiar de mine.
Cum ar fi ca nu mai scriu prescurtat.
Sau ca stiu sa scriu mai frumos. Pe blog, ma refer. Pe care tot in 2009 mi l-am facut. In vara.
Si cate am facut asta-vara. Tabara, soare, iesiri in parc, mare, prieteni noi, prieteni vechi, dar de suflet.
Chiar daca a trecut Craciunul, eu mai am dorinte care in mintea mea sunt realizabile. Dar poate nu e asa. Si...dorinte poti sa ai mereu, nu numai de Craciun.
Imi doresc sa pot sa revad toate momentele in care m-am distrat, in care am plans, am ras.
Sa fie filmate de o camera imaginara, care sa imi apartina, pe care sa o manevrez dupa bunul plac.

3 comentarii:

  1. si se mai duce-un an..
    a trecut si 2009,
    trece la fel de repede, sau din pacate mai repede si 2010..si uite asa ni se duc anii de "buncurie" si vin anii aia cu greutati si...cu probleme..

    dar sa nu ne demoralizam...se apropie sfarsitu anului si trebuie sa GANDIM POZITIV...TOTUL VA FI BINE..

    pentru mine per'total..2009 a fost un an..bunicel..n-o sa ma apuc acum sa spun de ce si in ce fel..


    imi place postarea ta...
    :)) iar m-am apucat sa las romane la comentarii
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere