16 ianuarie 2010

Chef de scris.

Si de raspuns la intrebari.
Asa ca, ce ar putea sa satisfaca aceste doua "nevoi" ale mele?
O leapsa desigur!
Sau chiar doua.
Prima e de pe blogul Alinei.

Cat e ceasul?
19:11
Numele tau este?
Bianca.
Porecla?
Pai...BuByu, Bubu, Bibiloasa.
Tatuaje?
Nu. Si nici nu imi doresc.
Culoarea ochilor?
Caprui.
Locul in care te-ai nascut?
In Slobozia.
Mancarea favorita?
Cartofi prajiti.
Ai fost vreodata in U.S.A.?
Nu, desi mi-as dori.
Ai infasurat pe cineva in hartie igienica?
Da. Cand eram mai mica si am fost la o serbare, a Andrei, la Slobozia...unde fosta ei doamna m-a invitat sa particip si eu la o proba in care trebuia sa infasuram pe cineva in hartie igienica.
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Cred ca atunci cand cineva drag mie a murit, sau a patit ceva rau. Dar, norocul meu, persoanele dragi mie, imi sunt alaturi.
Ai fost implicat in vreun accident de masina?
Nu.
Crutoane sau bacon?
Sincer, niciuna.
Zi favorita din saptamana?
Marti.
Restaurant favorit?
Nu prea a mancat eu in restaurante. Deci nu am un restaurant favorit.
Ce sport iti place sa urmaresti?
Patinaj artistic.
Bautura favorita?
Cappy de portocale sau apa plata.
Inghetata favorita?
Nu mai stiu cum se numeste...in orice caz, la cornet.
Walt Disney sau Warner Bros?
Walt Disney.
Restaurant fast-food favorit?
McDonald's.
Ce culoare are dormitorul tau?
Alb.
De cate ori ai copiat la un examen?
Niciodata.
De la cine ai primit leapsa asta?
Am luat-o de pe blogul Alinei.
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Pai...in timpul scolii nu am cand sa ma plictisesc. Si in week-end-uri...intru pe internet, mai scriu pe blog, ma uit la poze, citesc.
La ce ora mergi la culcare?
Pe la 11-12.
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Asta a fost acum ceva timp...nu mai stiu.
Ce asculti in momentul acesta?
Discutia dintre tatal si unchiul meu...si gandurile mele din cand in cand.
Care e culoarea preferata?
Galben, albastru...crem.
Mare sau lac?
Mare.
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Eu nu am masina. Tati nu, nu a ramas.
Ce preferi: pisica sau catel?
Niciunul.
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Ambele anotimpuri au partile lor frumoase.
Esti solo?
Da.
Esti indragostita de cineva?
Da:">
Cat e ceasul?
19:30.


P.S.: 19 minute de scris:)

A doua leapsa e de pe blogul Danei.

1.Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al patrulea rand.
Na, nu am nicio carte la indemana, nu sunt la mine acasa.
2.Fara sa verificati, cat e ceasul?
19:34.
3.Verificati!
19:35. Mi-a trebuit ora si la leapsa precedenta.
4.Cum sunteti imbracat?
Blugi...camasa si vesta. Mda, nu prea confortabil.
5.Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La blogul Danei, de unde iau intrebarile.
6.Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?
O auzeam pe Medeea cum canta.
7.Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Am iesit prin Bucuresti si am luat niste prajituri.
8.Ce-ati visat ieri noapte?
Daca ati sti voi...E secret.
9.Cand ati ras ultima data?
Azi, in masina, cu parintii. Mi-a zis tati o gluma buna.
10.Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Niste tablouri foarte frumoase si o icoana.
11.Daca ati deveni multimilionar,peste noapte,care ar fii primul lucru pe care l-ati cumpara?
Sincer, o casa mare.
12.Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Hmm...cred ca "Aventurile lui Jack 2".
13.Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Da. Si haios in acelasi timp. O fata care, seara, purta ochelari de soare. Mie mi s-a parut neobisnuit.
14.Ce parere aveti despre acest chestionar?
Imi place.
15.Spuneti-ne ceva ce nu stim inca:
Mi-e sete si ma strang pantalonii.
16.Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi vorba despre o fetita?
Cred ca Amelie. Imi place mult.
17.Si daca ar fi vorba de un baiat?
Victor.
18.V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Nu, dar mi-ar placea.
19.Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
"Aici vei intalni persoanele dragi ce au parasit Pamantul. Te asteapta cu nerabdare."
20.Daca ati putea schimba ceva in lume, ce ati schimba?
Cred ca rautate ce bantuie peste tot si toate.
21.Va place sa dansati?
Mda.
22.George Bush?
Sa dansez cu el? Mda...nu le am cu politica.
23.Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
De dimineata m-am uitat la desene.


P.S.: O sa las randul al patrulea de pe pagina 18 din cea mai apropiata carte cand voi ajunge acasa.


Later edit.
Mda...pentru ca doar acum a venit din nou cheful de scris...o sa las aici randul al patrulea de pe pagina 18 din cea mai apropiata carte.
Cea mai apropiata carte e "La Medeleni"(vol. 1)
"-Da caii cine sa-i maie, duduita mosului?"

3 comentarii:

  1. daa:X
    foarte frumos:X
    imi place tare mult cum ai scris:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. niste raspunsuri prea tari:))
    mai ales asta
    15.Spuneti-ne ceva ce nu stim inca:
    Mi-e sete si ma strang pantalonii:)). =)) m ai facut sa imi fie si foame si sa rad:))

    RăspundețiȘtergere