30 ianuarie 2010

Despre "imi doresc", "pot" si..."noapte buna!".

Sunt o multime de dorinte ce imi trec prin cap la ora asta. Unele imposibile pentru ca sunt lenesa, altele pentru ca...asta sunt: pur si simplu, imposibile. Sau cel putin acum, la ora asta, in anotimpul asta, in locul in care ma aflu.
Imi doresc:
- sa simt cum soarele imi arde fara, destul de palida de la atata stat in fata calculatorului;
- sa ma plimb prin zapada mai mult decat am facut-o astazi;
- sa citesc din "La Medeleni";
- sa beau apa, dar...LENEA...;
- ca lista dorintelor sa se sfarseasca, cat mai repede;
- sa mearga internetul ( da, stiu, nu are picioare)...postarea nu o scriu la calculator;
- sa adorm usor si repede;
- sa folosesc mai putin cuvantul "repede";
- sa pun punct(.) si sa imi fac patul.
.
Pot:
- sa citesc;
- sa beau apa;
- sa adorm repede;
- sa imi doresc in continuare.
Nu pot:
- decat sa va spun...
Noapte buna!
:)

2 comentarii:

  1. Noapte buna si tie Bubyu:*:*:*:)
    De la o prietena;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :*:*:X:X
    cred ca este postarea mea favorita:X
    o adorr!!:X:X:X
    Te poop Bubyu!:*

    RăspundețiȘtergere