22 ianuarie 2010

Ganduri.

In cap mi se invart parca ametitor o multime de ganduri.
Si fac asta in ciuda mea. Se joaca, dar pe mine nimeni nu ma invita.
M-as autoinvita, dar sunt prea lenesa, prea adormita la ora asta, prea...visatoare si cu capul in nori, ca sa mai fiu atenta la ceva.
In cazul de fata, la jocul gandurilor mele.
Ma gandesc ca am multe de facut, ca nu vreau sa fac nimic, ca totusi trebuie sa fac tot ce am de facut, ca poate pot amana totul.
Dar nu! Nu voi lasa nimic la voia intamplarii, voi face totul asa cum trebuie. Pe de alta parte, ceva imi "tortura" parca ochii. Era lumina lampii. As stinge-o, dar am nevoie de ea, pentru ca altfel totul ar deveni intunecat in jurul meu, straniu.
Doar lumina din camera de alaturi m-ar mai ajuta sa disting ceva.
Ma simt mica de tot, in aceasta camera a mea ce pare un intins si nemarginit cufar plin cu lucruri folositoare sau nu, de pret sau luate din intamplare, frumoase sau mai putin frumoase...dar pentru mine necesare. Pentru ca nu pot renunta la ele. Nu pot renunta la nimic. Nici macar la gandurile ce tot nu imi dau pace.
Cred ca ar trebui sa ma duc la culcare. Poate daca as inchide ochii toate aceste ganduri ar disparea. Ar fi doar un vis, sau doua, sau mai multe...
Dar pot sa mai astepte. Mai am de citit ceva...mai am cate ceva de facut.
Noapte buna!
:)

Un comentariu:

  1. Imi place mult felul tau de-a scrie:X
    Se vede ca aiki esti o Bianca asa misterioasa,melancolica dar nu neaparat emanand tristete poate doar o stare de liniste cum spui shi mai sus:)

    RăspundețiȘtergere