1 ianuarie 2010

La multi ani !

Iata-ma aici, in fata primei mele postari din anul 2010, ce tocmai a inceput.
De petrecut, am petrecut impreuna cu parintii si sora. Deci, in familie.
M-am bucurat si eu, ca si ceilalti locuitori ai orasului, de focul de artificii ce colora cerul. Ca in fiecare an, de altfel.
Pana la 4 dimineata am stat in fata calculatorului si cu un ochi ma mai uitam si la televizor.
Ca doar era concertul Michael Jackson. Iar mai apoi, filmul "Saracele fete bogate".
Si cum din raceala mi-am revenit, a dat din nou lenea peste mine. Ca nu putea sa tina prea mult "minunea".
Asa ca m-am trezit la 12.
Pentru 2010 imi doresc sa imi pot respecta toate hotararile pe care le voi lua, imi doresc sanatate, atat pentru mine cat si pentru cei dragi, imi doresc sa am un sac "fara fund" plin cu bucurii si, de ce nu?, si cu bani.
Pentru voi, cei care imi cititi blogul, va doresc tot ce e mai bun!
La multi ani! Sa ne bucuram impreuna de acest an!
:)

3 comentarii:

  1. La multi ani Bianca! Este primul comentariu pe 2010 :X la prima ta postare din noul an...
    Iti dorect ca tot ce-ti propui sa reusesti sa realizezi , multa sanatate, fericire si..prieteni adevarati! te pup :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie!:*
    Multumesc:*
    La fel>:D<

    RăspundețiȘtergere