2 februarie 2010

All about books.

Si uite ca am gasit si leapsa despre care vorbeam mai devreme.
Cum spune si titlul, este totul despre carti.
Asa...sa incepem.

1. Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti pagina?
Aveam obiceiul prost sa indoi paginile, dar de la un timp, folosesc semne de carte, ce-i drept, improvizate de mine.
2. Ati primit in ultimul timp vreo carte si, daca da, care a fost aceasta?
"La Medeleni" sa zicem. Dar nu e cadou, pentru ca doar am imprumutat-o de la Alina.
3. Cititi in baie?
Da, cred ca deaia stau si atat de mult uneori in baie.
4. V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si, daca da, care ar fi fost aceasta?
Inca nu m-am gandit pentru ca nu as avea ce scrie. Inca.
5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi?
Hmm...cred ca am doua carti de la RAO despre Amurg si Luna Noua. Mie imi plac.
6. Care este cartea preferata?
Toate cartile pe care le-am citit mi-au placut, fiecare are ceva special.
7. Va place sa recitit unele carti si care ar fi acestea?
Sa zicem ca da, imi place. Am recitit de cateva ori "Heidi - Fetita muntilor" de Johanna Spyri. Dar sincer nu mai e la fel de palpitant ca prima oara cand o citesti.
8. Ce parere ati avea de o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune ?
Mi-ar placea sa ma intalnesc cu autorii cartilor mele preferate. Le-as spune ca ii respect pentru tot ce au creat ei.
9. Va place sa vorbiti despre ceea ce cititi si cu cine?
Mmm...nu prea.
10. Care sunt motivele pentru care alegeti o carte pe care sa o cititi?
Ar fi...pentru ca ma relaxeaza, pentru ca simt nevoia, pentru ca imi place sa citesc :).
11. Care credeti ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
Fiecare e liber sa citeasca ce vrea...Totusi as spune ca o lectura obligatorie ar fi "Codul bunelor maniere".
12. Care este locul preferat pentru lectura?
De obicei citesc in fotoliul din sufragerie. Mi-ar placea sa citesc intr-o gradina ce debordeaza de liniste.
13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?
In liniste, e mult mai bine asa. Inteleg mai usor.
14. Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
Nu.
15. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate ?
Acum de exemplu citesc o carte imprumutata. Deci nu ma deranjeaza daca e imprumutata.
16. O carte este pentru mine...Cum ati descrie o carte?
O carte pentru mine este poate cel mai rapid si eficient mod de a calatori, fara macar sa iesi din casa.

Cine doreste, sa se serveasca.

3 comentarii:

  1. Cartile:X
    Foarte frumoasa postarea...
    Nu ma servesc momentan ca mi-e lene:D

    RăspundețiȘtergere
  2. iar imi plac raspunsurile tale..:) mult de tot
    in special astea:
    "O carte pentru mine este poate cel mai rapid si eficient mod de a calatori, fara macar sa iesi din casa."
    Citesc "pentru ca simt nevoia".
    Ma bucur ca iti place sa citesti:)
    Se merita;)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult!:X
    da...as zice idem Dory la comentariu:)
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere