28 februarie 2010

E pe drum.

Cum cine?! Primavara, bineinteles. Care, dupa cate ne-a aratat, e cam incapatanata sa isi faca mult-asteptata aparitie.
Mai intai s-a lasat cu soare, apoi a presarat si putina voie buna peste copiii de la noi din scoala. Chiar si peste noi, la ora de matematica, un moment nu prea prielnic pentru a ne bucura de caldurica de afara. Normal ca nu se aseamana cu cea din timpul verii, dar e muuuult mai buna decat frigul cu care ne obisnuise Baba-Iarna.
Noi a trebuit sa ne multumim doar cu privitul pe ferestrele larg deschise ale clasei unde invatam vinerea. Si apoi sa ne cufundam in toate problemele de la geometrie, sa ne fie capul plin de teoreme si sa incercam sa ducem chiar si bisectoare unghiului format de umbra portii de pe terenul de fotbal. Mda, sper ca ati inteles de tot am zis eu aici, desi geometria nu e chiar atat de usoara.
Cu toate astea, vineri a fost o zi frumoasa, demna de inceputul primaverii. Spun asta pentru ca nu am facut decat matematica, repetitie pentru serbarea de ziua mamei (nu-ntrebati!), o ora de engleza, pentru clasa a...3a si nu a6a, cum ar fi normal si...o ora de tehnologica, in care am fost nevoita sa ascult rugamintile Andreei de a ne lasa domnul sa plecam mai devreme. Oricum plecam cu o ora mai devreme, dar nimic nu e suficient pentru noi.
Dupa sfarsitul orei, noi eram singurii, in afara de cativa baieti de la a7a, care plecam acasa pe minunata vreme de atunci. Am mers in parc, unde am fost intampinati de multa galagie, veselie, distractie si tot ce mai e necesar pentru o frumoasa zi de primavara. A fost frumos, macar ne-am mai "deconectat" si noi de tot ce inseamna scoala. Daa...vorbesc de parca ar fi cine stie ce greutate in clasa a6a.
O asemenea zi merita petrecuta doar cu prietenii.
:)



P.S.: Va doresc si voua o primavara minunata si un 1 martie fericit. Sper sa primiti tot ce are mai bun primavara sa ofere! :*

Un comentariu:

  1. Primavara asta ma unge la suflet:D
    Ce zi frumoasa a fost vineri:X
    Si ce atenta eram eu la ora de mate:))
    De unde numai cu ochii pe geam eram:))
    :D~Primavara:X

    RăspundețiȘtergere