19 februarie 2010

Leapsa cu poze.

A se observa ca aveam "bujori in obrajori".
Era costumul nou...si in ziua aia primisem si bicicleta.
Atunci eram..."baietelul lu' tata". A se observa tunsoarea mea super-ultra-cool.
Alt costum, alta sesiune de poze.
Invatam sa fac "sac-sac".

Deja au trecut 2 saptamani si...1 zi, de cand nu am scris pe blog.
Si, cum mereu exista un inceput pentru toate...in seara asta mi-am descoperit o noua "pasiune": cusutul.
De fapt, a fost necesar sa cos...din motive personale.
Si chiar daca nu e vorba despre asta, de aici a inceput si cu toate descoperirile mele.
Adica a fost doar una mare si lata: scanatul pozelor.
Pana acum nu am incercat, dar daca am trecut cu brio peste cusut, inseamna ca ma puteam descurca si cu scanatul.
Si cum la scoala Alina mi-a readus in minte imaginea copilariei mele, am incercat sa scanez poze cu mine de cand eram mai mica.
Leapsa pe care am vazut-o la Dori mi-a placut de cand am vazut-o, dar doar acum am si eu cu ce ma lauda.
Sau...cu ce poze sa ma laud.

3 comentarii:

  1. Esti o frumoasa:X:*
    Ce comica ieseai in poze;))
    A fost un stimul bun venirea Alinei cu poze la scoala,asa m-am uitat si eu pe cele de cand eram mica(ca acum sunt mare:D:)
    In ultima poza semeni leit cu Medeuca(pe care din pacate nu am vazut-o de ceva timp:(

    RăspundețiȘtergere
  2. esti asa dragalasa:X:X in toate costumele,dar mai ales in ultima poza:X

    RăspundețiȘtergere