4 februarie 2010

Postare cu si despre Medeea.

Reactiile ei la auzul stralucitei mele idei au fost:
- "Despre mine?! Pai da'...e mica."
Cine e mica nu m-a lamurit.
Mai intai, pentru cine nu stie, Medeea e sora mea.
:)
1st step. Scriu aici ce spune ea, fara oprire, uneori prea multe, timp de un minut. Sau poate mai multe. + comentariile mele.
- "Iolaribubu! Da pe Medeica, ca are covrig!" Adica vrea sa dau drumu' la web. Si ma incanta putin si cu super cantecul de la Kid vs. Cat.
- "Biuchi, eu cand eram mica ii ziceam lui tati "TA - TA" si la Cenusareasa "Cenumiasa"." Biuchi, asa imi zice ea mie. Sau Bii.
- "Eu astazi iti spuneam Biuchi. Tu esti Buu. Pe tine te cheama Maria Ciuca." Si a zis asta de 3 ori.
- "Grau, secara si vanilie." Asta ce mai e?!
- "Bii ci michi michi michi michi michi. Bii, poti sa imi dai si mie...a rujat-o...pe Maria. Bia, da-ti cu ruj! Bia, cat e ceasul? Bia, parca telefonul tau nu mai merge sau parca...Bia, de ce nu o dai pe Medeica?" Prima propozitie...nu mai conteaza...oricum nici eu nu am inteles. Si asta e varsta de ce - urilor.
- "Toata ziua prin zapada fuge saniuta ca-i usoara. Fuge...tica - tica." Hai ca a dat-o dintr-una intr-alta. Si ma mai ia si cu cantece.
- "Bia, de ce nu dai pe Medeichi? Biuchi!!!" E a nu stiu cata oara cand ma intreaba asta!
- "Ce mananci? Covrig...De la mine?!" Da, da, de la tine.
- "Stii ce incepe la televizor? Dizni ceinal." :)).
Acum se concentreaza, vrea sa zica ceva super-mega-extra-inteligent.
- "Bia, poti sa-mi dai creionul cu palarie?" Ei, asta era chestia inteligenta!
Cam asta a fost tot, desi ea continua sa vorbeasca.
Daca va placut, eu continui si in alte postari.
:)

Un comentariu:

  1. Medeica:X
    Ma bucur ca te-ai tinut de cuvant si ai scris postarea:);)
    ~cred ca ptr mine e o adevarata incercare ca sa inteleg ce zice Medeea:D
    Despre postare: ~mi-a placut mai ales ca am ras indeajuns de mult pe cat ma asteptam de cand mi-ai zis ca o sa faci aceasta postare:))
    ;)

    RăspundețiȘtergere