13 februarie 2010

Week-end = Relaxare


Sau asa ar trebui sa fie, pentru mine.
Pentru ca nici nu a inceput scoala bine si eu deja ma gandesc la vacanta de vara.
Sau cel putin la cea de Paste. Nu cer prea mult, nu?
Deabia am asteptat sa vina week-end-ul, pentru ca trebuie sa ma pun la punct cu revistele, pe care desi le-am cumparat, nu am apucat sa le citesc.
Deja am inceput in forta la scoala, cu ascultari, lucrari si toate cele.
Sper sa trec peste toate...dar cand ma gandesc la teze...mai ales la cea de mate.
Ma apuca nostalgia.
Cred ca va trebui sa ma mobilizez mai repede, ca altfel se lasa cu note mici. Si nu am nevoie de asa ceva.
M-a ascultat deja la istorie si fizica, dar am trecut peste cu brio.
Good for me.
M-am apucat sa vorbesc despre scoala, cand eu trebuia sa vorbesc despre mult-asteptatul week-end.
Cand ma uit la poza de pe postare...ma apuca un dor de munte.
Dar cum tati a zis ca vom merge, eu va trebui sa il cred si sa astept cuminte pana la ziua ce mare.
Am citit pe blogul Alecsei ca isi doreste ca dupa vacanta sa mergem cateva zile, sau saptamani la scoala, apoi sa fie din nou vacanta. Asta da dorinta !
Care din pacate, nu e posibila. Dar daca fac o fata de catelus prostut, oare s-ar indeplini?
Ehh...si uite cum ma intorc eu la marea mea dragoste, scoala.



Voi v-ati acomodat cu scoala? Chiar daca nu a fost prea lunga, eu inca tanjesc dupa vacanta.

2 comentarii:

  1. Off:9
    Cine nu tanjeste mai Bubiule dupa vara si vacanta:X 8->
    Poi,da,m-am acomodat cu scoala...dar nu suta la suta:))
    Ooo...si app...ai uitat sa mentionezi ca am cheltuit o gramada de bani pe concursurile aste:))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))
    Marea dragoste=))
    Da vacante peste vacante ne-am dori toti...asta e...din pacate nu sunt asa lungi si dese cum ni le-am dori noi...:|:(

    RăspundețiȘtergere