7 martie 2010

Pentru mama.


Pentru ca o iubesc, desi arat asta foarte rar.
Pentru ca stie mereu cum sa ma faca sa imi dau seama ca gresesc.
Pentru ca ma cearta, pentru ca mai apoi sa ma imbratiseze.
Pentru ca imi spune "Nu", iar mai apoi imi da aprobarea sa fac un anumit lucru.
Pentru ca ma sustine mereu.
Pentru ca stie sa dea sfaturi dintre cele mai bune.
Pentru ca da raspunsuri potrivite la intrebari...nepotrivite.
Pentru ca stie sa se impuna.
Pentru ca ma face sa o ascult, chiar daca nu vreau.
Pentru ca vreau sa imi cer scuze. Datorita tupeului meu uneori cam...nesimtit, reusesc sa o fac sa se simta prost, si pentru asta imi pare rau.
Pentru Ea, fiinta cea mai buna de pe acest pamant, cea care mi-a dat viata.
Pentru toate motivele de mai sus si inca 1000, O iubesc!

P.S.: La fel de mult il iubesc si pe tati. Pacat ca nu exista si o zi a tatalui. Asta nu inseamna ca pe tatici trebuie sa ii iubim mai putin.

So, Happy Mothers (and Fathers) Day !
:)

Un comentariu: