21 martie 2010

Primavara.

Desi intr-o postare mai..."veche" spuneam ca primavara se lasa asteptata, iata ca, in sfarsit, s-a hotarat sa isi faca aparitia, mult-asteptata aparitie, si pe meleagurile noastre.
Cat despre aparitie, aceasta a avut loc in cel mai potrivit moment, adica in week-end. Au fost niste zile numai bune pentru leneveala, citit reviste...si iar lenevit. Spun asta pentru ca nu ma pot lauda cu nemaipomenite performante intr-ale gospodaritului. Dar as putea primi totusi o diploma..."Pentru cea mai buna...stergatoare de praf". Mda...cred ca trebuie sa mai lucrez la titlul diplomei, dar e bun si asta. I mean, chiar am sters cateva dulapuri pline cu...chestii. S-a lasat si cu pagube, totusi. Am spart un pahar. Pai, se putea sa nu mostenesc eu "degetele rare" ale tatalui meu?! Nu. Asa ziceam si eu. Noroc ca mamaia nu se supara asa, cu una, cu doua, pentru un pahar. Si asa are destule...
In rest, toate bune si frumoase, salutari de pe Marte!
Ca, vorba aia, "Plec pe Marte, departe de toate, de tot ce-am avut, dar am pierdut".
:)


P.S.: Acum...Enjoy the spring! :*

2 comentarii:

  1. da:X
    primavara asta:X
    azi a fost o zi nemaipomenit de frumoasa:X
    si ma bucur ca in sfarsit a venit;))...akm mai e doar putin pana la vara:)):X
    bine...putin mai moolt:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina numai la vara te gandesti =))
    Dar ce sa spun altceva inafara ca :Iubesc primavar!:X
    Vai de cand o asteptam:)
    Au fost niste zile superbe si chiar aseara in somn asa ma gandeam la mare...deabia astept sa vina vara sa fie totul numai o distractie si o calatorie:X

    RăspundețiȘtergere