28 martie 2010

Ritualul de trezire.

O noua leapsa, luata de pe blogul Irinei.
In leapsa asta, nici vorba de intrebari. Doar o sa spun cum ma trezesc dimineata.


Pai...alarma e setata la 07:00. Bineinteles ca eu ma trezesc pe la 8-9 ca, de, asa e cand incepi scoala dupa-amiaza. O melodie banala, plictisitoare imi deranjeaza mie somnul dulce...pentru ca memoria telefonului nu imi permite sa am o melodie mai...potrivita pentru a imi incepe ziua.
Cand il aud ca suna, cu greu reusesc sa ating ecranul telefonului si sa opresc nenorocita aia de alarma. E drept ca atunci cand trebuie sa fiu undeva dis-de-dimineata, alarma e absolut necesara, dar in restul zilelor...e mai mult...ca sa fie!
Si, sa nu uit, eu am doua, chiar trei ceasuri desteptatoare. Unul e telefonul, cel de-al doilea e glasul Medeei care cere sa nu fie dusa la gradi, iar al treilea e chiar mami in persoana, care in fiecare dimineata imi deschide usa si spune : "Hai, Bia, e 8 jumate, trezeste-te! Eu am plecat la servici". Cred ca reusesc sa nu iau niciunul in seama, pentru ca tot cand vreau eu ma trezesc.
Totul se schimba cand sunt racita, pentru ca atunci la ora 7 sunt in picioare. Si tati se mira de asta!
Ei, cam asa sunt diminetile mele. Ale voastre cum sunt?
:)

Un comentariu:

  1. Ehe,diminetile mele sunt frumoase si adormite;))...mai bine zis eu sunt adormita.
    Oricum,frumoasa postarea:*:*:X

    RăspundețiȘtergere