5 aprilie 2010

Aloha ! :)

Heeii, m-am intors ! Cum de unde?! De la bunici, unde am petrecut un Paste SENZATIONAL :P.
Sper ca si voi la fel. Iepurasul a fost si de data asta, bogat. Mai ales in dulciuri. Dar...cum orice lucru are si partile lui rele...nici week-end-ul asta nu s-a lasat mai prejos. Asa ca acum sunt racita...aproape cobza. Totusi...sa lasam partile rele deoparte si sa vorbim despreee Aprilie. Eu am fost pacalita de cateva ori de colegi, dar am reusit sa imi pacalesc si eu parintii.
Eu:
Mami...am luat 8 la Biologie...
Mami: Pai cum?! Mi-ai zis mai devreme ca ai luat 10 la Mate si acum imi dai si vestea proasta?! Cum ai reusit sa il iei?
Eu: Pai...pacaleala de 1 Aprilie.
Mami: Pfiu...

Eu: Tatiiii, am luat 8 la Romana.
Tati: Aaa, pai...eram sigur!
Eu: Pacaleala de 1 Aprilie! Am luat 7.
Tati: I-auzi! Mai bine!
(De fapt, am luat 10. I-am zis eu adevarul mai tarziu.)

Iar eu am primit pacaleli de genul..."Vezi ca ti s-au rupt tenesii!". Si eu ca fraiera, am crezut.
Pacat ca s-au dus si astea doua zile importante la fel de repede cum s-a dus si Craciunul...si Ziua Mamei...Dar o sa vina si altele, cum ar fi Ziua Copilului. Ca...tot copii suntem, nu?
:)

2 comentarii:

  1. Cu ocazia asta iti spun si eu Paste fericit!(desi cu intarziere)Ma bucur ca te-ai distrat...dar stai fara grija ca cred ca te-am intrecut:P Si da...trec cam repede sarbatorile astea...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...tot copii ramanem:):X
    ma bucur ca ai avut un paste fericit:)>:D<

    RăspundețiȘtergere