8 aprilie 2010

Haine noi.

Nu pentru mine, desi am cateva noi achizitii prin sifonier. Ci pentru Maria Sa Blogul.
Care a fost imbunatatit, cred eu, si innoit.
A se observa ca am si fani. Si o intrebare, adica doua, pentru comentarii.
Noul aspect mie imi place, poate mai mult decat celalalt. Desi culorile sunt inchise si nu tocmai potrivite pentru primavara ce in sfarsit a venit si la noi.
Cum am zis si in postarea anterioara, s-a lasat si cu nervi. Ati vazut voi de ce.
Aveam in plan sa fac si cate un sondaj pe saptamana, dar m-am razgandit.
Voi ce ziceti? Sa fac sau nu?
Astept pareri despre noua "infatisare" a blogului si despre sondaj.
:)

Un comentariu:

  1. Da,aspectul blogului imi place mai mult asa decat cum era la inceput:),chiar daca este mai inchis:)...si eu ma gandeam de mult sa schimb aspectul blogului meu...dar ma mai gandesc:))
    Si legat de chestia cu sondajul,daca tu vrei sa-ti faci,iti poti face:)

    RăspundețiȘtergere