8 aprilie 2010

Schimbari.

Dupa cum ati vazut, blogul meu are un nou aspect, asa ca de primavara. Sau nu ! Ca e cam inchis la culoare.
Mda...desi deseori schimbarile aduc cu ele SI ceva bun, la mine au venit la pachet cu emotii si nervi.
Pentru ca mi-am schimbat adresa de blog in "http://anghelbianca.blogspot.com", comentariile postarilor s-au dus. Si cand am vazuuuut [-( ! Deja intrasem in panica, nu stiam cum sa rezolv. O strumfisem rau de tot! Imi voiam comentariile inapoi !
Dar uite ca in creierul meu mai sunt si neuroni lucratori ! Asa ca mi-a venit...super-magnifica idee de a-mi schimba din nou adresa. In cea veche.
Si uite asa comentariile mele au revenit.
Minune sau nu, pentru mine conteaza ca ele, comentariile, sunt acolo unde ar trebui, adica la postari.
Caz rezolvat pentru (si de) Super-Bia !
:)

Un comentariu:

  1. Ce bine ca pana la urma s-a rezolvat:)
    Ar fi fost pacat de postarile alea frumoase si de comentarii:|
    Da,mi-a placut mult:X:)

    RăspundețiȘtergere