16 aprilie 2010

Sfarsit de saptamana.

Desi se presupune ca sfarsiturile de saptamana ar trebui sa fie relaxante, uite ca la mine nu a fost asa.
Maine o sa fie din nou o sambata ca...aceea.
Din nou vom merge la scoala. Si am impresia ca sambata asta nu va fi deloc ca cea din 27 martie.
Atunci nu am facut decat sa ne uitam la un film ( (:| ). Insa acum cred ca vom face ore pe bune, toti profesorii planificandu-si ce vom face maine.
Bine ca nu mai e niciun concurs in plan pentru maine.

Ziua de azi a fost cum nu se poate mai proasta.
Pentru ca m-am trezit cu o durere neprietenoasa de cap.
Si ea a continuat pana pe la 4 dupa - amiaza. Cand trebuia sa fiu la scoala.
Dar la geografie durerea devenise insuportabila si nu ma puteam concentra deloc.
Domnul Negrean a observat ca ceva e neintregula si a crezut ca ma gandesc la ceva anume.
Dar nu. Pe mine ma durea capul.
Nu stiu de ce, dar am inceput sa plang. Ciudat !
De obicei nu plang cand ma doare capul.
Acasa, pentru ca am fost trimisa, am luat o pastila si am adormit dusa de la 2 pana la 4.
De abia puteam sa ma abtin. Suspinam intr-una.
La 4 i-am dat de veste si mamei mele, apoi am plecat la scoala, pentru a-mi lua temele.
Toti colegii ":O! Te-ai intors? Aaa, pai eu nici ca mai veneam." :)).
Apoi, ca totul sa fie si mai frumos, am pierdut o minuscula piesa de la mp4, pentru care a trebuit sa ma intorc, din nou!, la scoala, pentru a o gasi.
Saraca piesa, era pe jos, gata sa fie maturata.

Eii, uite ca pana la urma am avut si ceva noroc.

Un comentariu:

  1. Off...ziua aia a fost groaznica si pentru mine:9
    Durerile mele menstruale:((
    Pacat ca n-am venit la scoala:|

    RăspundețiȘtergere