3 iulie 2010

Amurg.


Probabil ca stiti deja la ce amurg ma refer.
Daca nu, ei bine, vorbesc despre Saga Amurg, ale carui doua filme le-am vazut.
(al treila ma asteapta cuminte intr-un cinematograf din Bucuresti 8->)
Dar, cum pe mai multe blog-uri am obervat faptul ca si cartile sunt foarte laudate, am incercat sa ajung la cineva ce mi le poate imprumuta.
Am citit, de asemenea, ca daca incepi sa citesti, nu te mai poti opri pana la final.
Cat se poate de adevarat!
N-au trecut prea multe ore de cand am primit primul volum, dar sunt la capitolul 3.
Este fascinanta povestea celor doi, un vampir ce are 18 ani de-o vreme si o muritoare careia ii place sa i se spuna Bella.
Te face sa vrei sa afli tot din prima, desi filmele au spus tot ce era de spus. (sau aproape)
Am fost putin cam intarziata, stiu :">, cu cititul, pentru ca majoritatea celor ce au devenit fanii sagai cu siguranta au terminat cele 4 volume.
Eu, sincer, m-am multumim sa vad filmele.
Acestea inainte ca Ionela sa le laude si sa imi si povesteasca finalul povestii.

Pe aceasta cale, desi nu cred ca ma citesti, iti multumesc Olen pentru ca ai fost atat de binevoitoare incat sa imi imprumuti cartile :* !

P.S.: Daca v-am facut pofta si inca n-ati citit cartile, ce mai stati?;;)

4 comentarii:

  1. Cred ca ma voi uita si eu la filme in primul rand:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi VACO ... vampiru are 17 ani nu 18 . N-ai o treaba cu cititu' sau cu filmele ... Un rahat de blog ca a tau n-am mai vazut ! M-am plictisit citind porcarile pe care le-ai scris ! N-au nici un sens ! Adica , pe mine nu ma intereseaza sa aflu ca tu ai imprumutat niste carti ( bla bla bla ) , ca te multumesti cu filmu' ( bla bla bla ) . Iti dau un SFAT : " Du-te si te impusca ! "

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, analfa beato!!! daca ai cunoaste persoana (desi poate o cunosti) ai avea macar jumatate din cei doi neuroni cu care te/a inzestrat mama natura sau daca macar ai avea taria de caracter poate macar bunul simt sa recunosti cine esti, te/ai putea numi cunoscatoare a acestui film/ carte.
    Deci, in concluzie , "porcarile" sunt defapt porcariile si "ca a tau" este ca al tau, "du-te" este si el defapt dute, draga mea (bla bla utoare).

    RăspundețiȘtergere