4 iulie 2010

I have fever!


Da, febra cartilor.
Am dat de multe ori peste leapsa asta si tot de atatea ori am lasat-o in urma cu indiferenta.
Acum insa cred ca e timpul sa fie rezolvata si de mine.
Leapsa suna cam asa:
  • Ia cartea care este cea mai aproape de tine;
  • Deschide-o la pagina 123;
  • Gaseste a 5a propozitie/fraza;
  • Posteaza pe blog textul urmatoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni;
  • Nu indrazni sa scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebita sau intelectuala;
  • Da leapsa mai departe la alti 3 prieteni. (am vazut ca erau 6, dar majoritatea deja au rezolvat leapsa asta)
Cea mai apropiata carte este "Amurg", bineinteles, ce asteapta cuminte sa fie citita in continuare.
"- Pai, cu exceptia lui Tyler, o corecta Angela repede.
- Poftim? am sarit eu. Ce-ai spus?
- Tyler a spus la toata lumea ca te duce la banchet, ma informa Jessica cu ochi banuitori.
- Ce-a spus? am raspuns de parca ma inecam."

Existau pasaje mult mai interesante decat acesta, dar astea sunt instructiunile :-<. Fragmetul face parte din volumul "Amurg" al sagai cu acelasi nume, capitolul 8 - Port Angeles. Pentru ca trebuie sa desemnez 3 prieteni, ii voi mentiona pe: Alina, Dana si Teo.
Spor la treaba, fetelor!

2 comentarii: