4 august 2010

August.

Mda, august e aici, de 5 zile incoace, si mie nu imi sta mintea decat la faptul ca in curand tot ce a fost frumos vara asta va fi incuiat intr-un mic sertar al camerei numite subiectiv "Camera amintirilor".
Simt ca vara asta am crescut, m-am maturizat...sau nu chiar. Pentru ca in fond raman aceeasi Bia vesela si spontana dintotdeauna. Poate cu mici schibari, vizibile sau nu.

Dar e oficial august si asta imi spune doar ca scoala e cat se poate de aproape.
Ma gandesc ca in curand o sa vorbesc despre vacanta la trecut, o vacanta perfecta.
Da, ati auzit (citit) bine! Perfecta. p-e-r-f-e-c-t-a.

Am incercat sa ocolesc cat se poate subiectul "scoala", nu ca nu mi-ar placea (sau da?), ci pentru ca nu voiam ca grijile, daca le pot numi asa, din timpul scolii sa imi inunde gandurile si sa imi umbreasca timpul petrecut distrandu-ma.
A fost inevitabil...si iata ca subiectul s-a deschis din nou! Tocmai pentru ca e august, in curand vine septembrie, implicit si scoala.
Si asa am ajuns unde nu voiam. Scoala, pregatiri, haine noi, rechizite, "cate caiete imi iau?", ghiozdanul care asteapta sa fie cumparat si cate si mai cate chestii scolaresti.

Inchei aici pentru ca nu vreau sa ma las cuprinsa de ganduri despre scoala, promitandu-mi sa ma distrez in putinul timp ramas din vacanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu