4 august 2010

The end.

Cunoasteti sentimentul acela care va cuprinde atunci cand terminati de facut ceva ce v-a facut placere?
Eu sunt sigura ca il cunoasteti la fel de bine ca si mine.
Principalul lucru la care ma refer (care bineinteles ca mi-a facut placere) este terminarea sagai Amurg.
Am tras cat am putut de timp, am stat, apoi iar am citit, apoi iar stat...dar uite ca Zori de zi, ultimul volum, mi-a ajuns in maini si l-am "devorat" in 3 zile (da, are 758 de pagini).
Si, din nou, am ajuns unde nu trebuia.
Cum nu mai am ce citi, va trebui sa ma apuc de lectura obligatorie de la scoala.
Recreatia mare, In casa bunicilor si poate si Toate panzele sus sunt titlurile ce imi fac cu ochiul din lista de carti de pe birou.
Cu restul nu stiu cum ma voi descurca, cert e ca...trebuie (din pacate, nu vreau).

Dar sa intoarcem situatia pe alta parte.
Sunt lucruri care trebuie neaparat terminate.
Cum ar fi...caietul de vacanta. Sunt asaaa o eleva silitoare! (nu chiar, e inca vacanta)

In fond, sunt doar un copil caruia ii place sa se planga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu