31 ianuarie 2011

Zambesc.

Da, asta fac, zambesc.
Zambesc pentru ca sunt fericita, pentru ca pot si pentru ca...asta simt.
Dar nu zambesc totdeauna pentru ca, vai!, ce fericita sunt. O fac pentru a masca posibila tristete, dezamagire, anything, numai fericire nu.
Nu-mi spuneti acum ca sunt singura care face asta. Adica, cred ca toti am facut asta la un moment dat.
Voluntar, involuntar, nu conteaza. Dar am facut-o.
Si nu ar trebui sa fim considerati oameni cu doua fete. Cu siguranta nu!
Suntem doar sensibili, poate, asa cum sunt eu, inchisa in mine...
O fi bine, o fi rau...asa sunt.

Mda, iar aberez. Dar poate cine citeste s-a simtit macar o data asa.
Daca nu, eh, poate sunt eu mai...altfel.

12 comentarii:

  1. Ne-am simtit zic eu,cel putin eu da...sunt situati si situati,in care e nevoie si de un zambet fals,nu e ceva de condamnat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca ai mare dreptate ..... fiecare are cat un zambet fals ....nu se stie nimiciodata..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos pentru sfat, pentru compliment, pentru indemn! ma gandeam la un comeback, iar cuvintele tale m-au ajutat foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    have a nice day!
    gV

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey, I just found your blog!! :)
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    RăspundețiȘtergere
  6. da, da, toti avem un zambet fals care il purtam cu noi sa ne ajute in fel de fel de situatii ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. nice blog:) and great photo from last post:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice Blog ! Great Post.
    Check out my blog new post!
    http://beautydrugs.blogspot.com/2013/05/paul-mitchell-super-skinny-daily.html

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Very nice post and words, You have cute blog. Would you like to follow each other on GFC and bloglovin? Will be glad if you visit my blog. I am your new follower # 18. ;o)
    Olga from
    www.impromp-two.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere